Home

Møkkamann madcon

Hagler med rasisme under «Møkkamann»-vide

1. Hagler med rasisme under «Møkkamann»-video - Skal fjerne kommentarer, REAGERTE: Yosef fra Madcon viste tydelig hva han syns om Plumbos «mokkamann»-kommentar under Spellemannprisen
  2. Da gruppa Plumbo skulle ta imot pris for «Årets låt», «Møkkamann», Flere fikk med seg Plumbo-vokalistens noe upassende kommentar til Madcon-gutta under Spellemann-utdelinga i januar
  3. Plumbo med Mokkamann kommentar til Madcon + Reaksjon (U Mad Com?) Spellemannsprisen201. Loading Møkkamann - Duration: 4:38. Plumbo Fan 207,226 views. 4:38
  4. At madcon kan kaller sendkveldgutta bleikfiser bli ledd av og glemt ganske fort. Pumbo kaller madcon mokkamenn som et ordspill på sangen møkkamenn , blir . I motsetning til homeopat er møkkamann både nedsettende og mulig å . Mange ble sinte på bandet. Men Plumbo la seg flate, og NRK ser . PLUMBO LARS OG MADCON OM VÅLENGA SAMARBEIDET
  5. «Møkkamann» til topps. LARVIK (VG) fortalte vestfoldkvartetten om tristessen de føler ved å få støtte av rasister etter «mokkamann»-spøken overfor Madcon
  6. Det ble en regulær skandale da Madcon delte ut prisen for årets hit til Plumbo for låten Møkkamann. Se klippet av hendelsen her (ekstern lenke) - Vet du hva. Når jeg ser på dere to får låta et nytt navn. «Mokkamann». Neida, bare kødda, sa vokalist Lars Erik Blokkhus. Publikum reagerte med buing

Møkkamann» er i hovedsak laget av Lars Erik Blokhus og Glenn Hauger. Henning Hoel Eriksen har vært med på utviklingen, og står kreditert som produsent. Fotballsang. Supportere av FK Jerv har laget en sangtekst på samme melodi som følger Plumbos arrangement av originalen. Her heter det «Vi er F. Møkkamann is a major hit by the Norwegian rock / folk band Plumbo from their third studio album Råkk'n Råll Harry that was released in 2010. In 2011, it became their biggest single the 2011 hit Møkkamann from the album that reached No. 1 in the Norwegian Singles Chart. [1

Låten «Møkkamann» ble stemt frem av publikum som «årets hit» under Spellemannprisen 2011. Prisen ble delt ut av Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon, der vokalist i Plumbo, Lars Erik Blokkhus, utbrøt etter å ha mottatt prisen: «Vet du hva, når jeg ser på dere to, får låta plutselig et nytt navn - mokkamann Møkkamann ble mokkamann. Da Vestfold-bandet vant spellemannspris for årets hit (med Møkkamann) i 2011 gikk det skeis. Blokkhus kom i skade for å si «når jeg ser dere to får sangen en ny betydning, mokkamann» til Yosef og Tshawe, som var prisutdelere. LES OGSÅ: Ble buet av scenen. Det ble tilløp til buing fra salen. Madcon forsvant fra. Vince Gill and Patty Loveless - Go Rest High On That Mountain at George Jones' Funeral | Opry - Duration: 13:26. Grand Ole Opry Recommended for yo Madcon er en engelskspråklig rapduo fra Oslo, bestående av Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam. Duoen har rappet sammen helt siden 1992, men slo først gjennom i 2007, da de fikk en internasjonal hit med Beggin'.

Synes det er Madcon som dummer seg ut. » Fellesforum » Anonymforum - Skravle; Hjelp oss å rapportere regelbrudd. Madcon ble kalt mokkamann på Spellemannscenen av bandet Plumbo. Tragisk og trist, sa Tshawe Baqwa etterpå. Publisert: Det ble en regulær skandale da Madcon delte ut prisen for årets hit til Plumbo for låten Møkkamann. - Når jeg ser på dere to, så får låta plutselig et nytt navn. Mokkamann, sa bandets representant SAMMEN PÅ SCENEN: Madcon hadde sammen med Plumbo-vokalist Lars Erik Blokkhus premiere på deres låt som de har lagte under «Allsang på Grensen» «Allsang på grensen» førte Madcon og Lars. VG Nett) Her viser Kaizers-gitaristen sitt sinne over mokkamann -spøken til Plumbos Lars Erik Blokkhus. Madcon ble kalt mokkamann på Spellemannscenen av bandet Plumbo. Plumbovokalisten mente Yosef på noen som helst måte . Plumbo beklaget mokkamann -fadesen tvert. Lyrics for Møkkamann by Plumbo. Videoklip a text písně Møkkamann od Plumbo

Å dra en spøk ved å leke med møkkamann/mokkamann-ordspillet handlet ikke om at Plumbovokalisten mente Yosef på noen som helst måte var mindreverdig ham. Man kan nok tvert i mot argumentere for det motsatte - at Blokkhus i aller høyeste grad følte seg mindreverdig , og derfor dro mokkamann-spøken i et forsøk på å være «en av de store gutta», altså i samme liga som Madcon er i. Mens Madcon sier de ha lagt bak seg den dårlige vitsen Plumbo kom med under Spellemann, kan Plumbos kommentar om Madcons hudfarge få konsekvenser for bandets deltakelse i Melodi Grand Prix

Her må Tshawe telle til ti etter ny «mokkamann»-kommenta

I går på artistgallaen når madcon leverte ut prisen for årets hit til Plumbo - Møkkamann. Så kom vokalisten me Mange mener Madcon selv har kommet med diskriminerende utspill. - Først ble jeg flau, kvalm og veldig pinlig berørt. Så syntes jeg synd i noen som var nervøse og slo an en dårlig spøk Stikkordarkiv: Madcon. Møkkamann. Postet den januar 15, 2012 by katbragstad. Jeg har fått med meg at det har blitt enorm debatt etter Spellemannprisen som ble delt ut i går. Plumbo vant årets hit med låta Møkkamann, og ble tildelt prisen av Madcon Jeg har fått med meg at det har blitt enorm debatt etter Spellemannprisen som ble delt ut i går. Plumbo vant årets hit med låta Møkkamann, og ble tildelt prisen av Madcon. Vokalist i bandet slår av spøken nytt navn Moccamann Okey, greit nok kanskje ikke det smarteste å si. Men har vi ikk

Madcon-Tshawe raser etter mokka-kommentar Årets hit under Spellemannprisen 2011 ble låten «Møkkamann» fra gruppa Plumbo. Takketalen til vinnerne ble ikke tatt godt imot Som kalte prisutdelerne i Madcon for «mokkamenn», etter at deres «Møkkamann» ble kåret til årets hit. Fortjente vinnere ble fullstendig overkjørt i kampen om oppmerksomheten etterpå Det ble hva mange karakteriserer som en regulær skandale da Madcon delte ut prisen for årets hit til Plumbo for låten «Møkkamann». — Når jeg ser på deg nå, ser jeg jo en mokkamann, sa bandets vokalist Lars Erik Blokkhus

Plumbo med Mokkamann kommentar til Madcon + Reaksjon (U

Vegghengt toalett: Møkkamann madcon

Great Prices On Madcon. Find It On eBay. Check Out Madcon On eBay. Find It On eBay Madcon kan gå å legge seg! Jeg kommer ikke til å slutte å bruke utsagnet Mokkamann eller Møkkamann, sort, neger eller mørkhudet mot mørkhudete! Jeg vet selv jeg ikke er rasehatende mot mørkhudete, og de er like mye verdt som alle andre mennesker på jorden. Reply Det ble en regulær skandale da Madcon delte ut prisen for årets hit til Plumbo for låten «Møkkamann». — Når jeg ser deg nå, ser jeg jo en «mokkamann», sa Lars Erik Blokkhus da bandet mottok prisen lørdag kveld Madcon selv valgte å kalle Plumbo-vokalisten for en «fitte» og true med å slenge drinken i trynet hans. På nett-tv viste Kaizer-gitaristen sin avsky med å helle øl over hillbilliene. Tore Rendberg lot heller ikke vente på seg og ga en lekse rett foran kamera. Alt dette er forsåvidt vel og bra. Men vi vet alle hva som kommer nå

Det ble hva mange karakteriserer som en regulær skandale da Madcon delte ut prisen for årets hit til Plumbo for låten «Møkkamann». — Når jeg ser på deg nå, ser jeg jo en mokkamann, sa bandets vokalist Lars Erik Blokkhus. Publikum reagerte med buing. Tshawe Baqwa tok ikke lett på «vitsen» Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for låten «Møkkamann» lørdag kveld. Men da Plumbo-medlemmene skulle opp på scenen for å motta prisen, vitset vokalist Lars Erik Blokkhus om at da han så de to, burde låten fått navnet «Mokkamann». LES OGSÅ: NRK skal diskutere Plumbo-rabaldere RETT ETTER: Her har Lars Erik Blokhus i Plumbo nettopp fortalt Madcon-gutta at de får ham til å ville bytte navn på vinnersangen fra Møkkamann til Mokkamann. Foto: Stella Pictures Vis mer Blir trist av rasist-støtte - Dette blir jeg bare lei meg av å høre Plumbo is a Norwegian rock and folk rock band from Sande, Vestfold, Norway.The three-piece band consists of Lars Erik Blokkhus (vocals, guitar), Tommy Elstad (bass) and Hasse Rønningen (drums), with assistance from supporting musician Glenn Hauger on accordion and flute Da Madcon dukket opp begynte de vanlige komentarene i stua. Jeg gjengir ikke detaljene, men vi er litt uenige for å si det mildt. For en av oss er Tshawe en tilfeldig kjendis med greie låter, og rytmer, for andre en mann med forenklet omgang med lovverket

Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.n Tshawe Baqwa i Madcon ble rasende da bandet Plumbo klinte til med en vits om hudfargen til Madcon-gutta på Spellemannpris-scenen lørdag kveld. DEL Tshawe og Yosef Wolde-Mariam delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for den omstridte låten «Møkkamann» Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for den omstridte låten «Møkkamann» lørdag kveld. Men da Plumbo-medlemmene skulle opp på scenen for å motta prisen, vitset vokalist Lars Erik Blokkhus om at da han så de to, burde låten fått navnet «Mokkamann.

«Møkkamann» til topps - V

Plumbo vant med sangen «Møkkamann» og da vokalist Lars Erik Blokkhus tok i mot statuetten kom han med følgende kommentar: - Når jeg ser på dere to så får låta plutselig et nytt navn, «mokkamann». Vokalisten sier at kommentaren var ment som en spøk, men både publikum og Madcon ble rasende.. «Møkkamann» Gruppen «Plumbo» vant en av prisene i årets Spellemann-kåring med låten «Møkkamann». De to (fargede) artistene i gruppen Madcon var prisutdelere. Vokalisten i Plumbo, Lars Erik Blokkhus, kvitterte med følgende setning: «Når jeg ser på dere to så får låta plutselig et nytt navn, «Mokkamann» Her kan du fronte meningene dine. Dette er forumet for deg som liker en frisk meningsutveksling. Valgfritt tema Tag Archives: Madcon. januar 22, 2012 · 2:16 pm Mokkauke. En og annen uke skal jeg ha en liten humoristisk oppsummering her på bloggen. Tagged as Kultureliten, Madcon, Møkkamann, Moccamann, Rockevold, Spellemannspris. Søk i alle poster. Merke. Nyeste innførsler

Stikkordarkiv: møkkamann Overreaksjon på mokkamann-kommentar. Publisert 15. januar, Men jeg har ingen store problemer med uttalelsen, selv om den var litt plump. Madcon-gutta har jo slengt med leppa selv, og burde tålt dette. Såpass storhet bør man kunne vise i en slik situasjon, sier Haslestad.» (Sande Avis. Spellemannprisen pleier å være et langt gjesp for sofaslitere, men sist helg klarte Årets Hit-bandet Plumbo å røre grundig i salaten da de lagde et ordspill på Møkkamann, Mokkamann og Madcon i sin takketale. De to Madcon-gutta ble dritsure og kulturpersonligheter raste på Twitter og Facebook etter den famøse takketalen Madcon skulle dele ut prisen for årets hit, og vinneren ble gruppen Plumbo med sangen «Møkkamann». «MOKKAMANN» Da gruppen kom opp på scenen, endret imidlertid stemningen seg radikalt. - Når jeg ser på dere to, får prisen en ny betydning: mokkamann. Neida, bare kødda, sa gruppemedlem Lars Erik Blokkhus, med klar adresse til Madcon.

Bernhoft takket for priser Med elegante ord og dans Helt politisk korekt Bestod han prøven med glans Møkkamann ble årets hit Plumbo løste på snippe Norge stemte altså frem «Møkkamann» til årets beste, norske hit. Låten, med fløytesolo, er selvfølgelig (i skrivende stund) #1 på norske iTunes . Til neste år skal Vestfolds-bandet, med vokalist, gitarist og komiker Lars Erik Blokkhus, stå på scenen og dele ut prisen for 2013s største hit Tshawe Baqwa i Madcon ble rasende da bandet Plumbo klinte til med en vits om hudfargen til Madcon-gutta på Spellemannpris-scenen lørdag kveld. Tshawe og Yosef Wolde-Mariam delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for den omstridte låten «Møkkamann» Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for låten «Møkkamann» lørdag kveld Plumbo sa mokkamann Flaue saker...men så er ikke fittehøl så veldig modent sagt heller

Madcon: Tragisk og trist - Aftenposte

1. Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for låten «Møkkamann» lørdag kveld. Men da Plumbo-medlemmene skulle opp på scenen for å motta prisen, vitset vokalist Lars Erik Blokkhus om at da han så de to, burde låten fått navnet «Mokkamann». Publikum reagerte ved å bue på prisvinnerne
  2. Mandag skal produsenter og ledelsen av Melodi Grand Prix diskutere Plumbo-vokalistens famøse Spellemann-vits om Madcon-guttas hudfarge
  3. For Plumbo er det selvfølgelig ikke et alternativ å slå tilbake med argumenter om hvorfor det skal være greit å kalle Madcon for «moccamann», selv om det aldri så mye er et (dårlig) ordspill på låten deres Møkkamann
  4. SLO FEIL: I januar 2012 vant Plumbo spellemannpris for Årets hit med «Møkkamann», og kalte Madcon-gutta for «Mokkamann». Foto: Fredrik Varfjell / Scanpix Vis mer - Vondt i brystet. Overfor avisen forteller 39-åringen at denne hendelsen mest sannsynlig hadde en medvirkende faktor i at han nå sliter med sosial angst
  5. - Når jeg står her nå får møkkamann en ny mening, mokkamann! Reaksjonene lot ikke vente på seg og publikum i salen begynte å bue på prisvinnerne. Manageren synes synd på Blokkhus etter gårsdagens uheldige kommentar. Nå sier Peter Peters at episoden er som en storm i et vannglass og at det ikke er noe uppgjort mellom Plumbo og Madcon
  6. Innlegg om madcon skrevet av serathi. Helgas store snakkis ser ut til å være Plumbo-vokalist Lars Erik Blokkhus sin uttalelse i forbindelse med å motta prisen for Årets hit med låten «Møkkamann»

Plumbo opplevde sin største triumf da de ble stemt fram til Spellemannspris og Årets hit med sin sang Møkkamann, men som med en kommentar på den direktesendte premieutdelingen klarte å få mange til å sette lørdagspizzaen i vrangstrupen. Prisutdelingen Prisutdelere var Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon Bandet Plumbo fikk prisen for beste nye hit, og det kjente bandet «Madcon» bestående av Tshawe og Josef, hadde jobb som prisutdelere. Sangen Plumbo fikk prisen for den nye hiten «Møkkamann» Da de gikk opp på scenen for å motta prisen, kom vokalisten Lars-Erik Blokkhus med en veldig upassende kommentar, i følge en hel del mennesker

malhen: Hadde ordspillet dreid seg om blomster og honning hadde det vært noe annet, men de har tatt utgangspunkt i noe helt annet, nemlig en møkkamann. De vrir møkkamann om til å være mokkamann (mørkhudet). Altså er det ikke at det er et ordspill som ble oppfattet feil, men hvilket ordspill som ble brukt Plumbo fikk som kjent føle nasjonens vrede sist lørdag da vokalist Lars Erik Blokkhus presterte å spøke med at Madcon-gutta så ut som to mokkamenn, da Madcon overrakte Plumbo spellemannsprisen for årets hit med sangen «Møkkamann». I Alta skal Plumbo spille på City Scene fredag 23. mars. Kritisk til kulturelite Husk meg Anbefales ikke for PC/nettbrett/mobil ol. som brukes av mang Den offisielle videoen til «Møkkamann» ser du her. Det er Kaizer Terje, de 2 i madcon og media og alle «kjendisene». Makan til mokkafolk har æ ikke sett maken til. Trur virkelig ikke at æ treng og si noe mere.

Møkkamann - Wikipedi

1. Møkkamann. 178 likes. Møkkamann is a major hit by the Norwegian rock / folk band Plumbo from their third studio album Råkk'n Råll Harry that was..
  2. Madcon ting & tang. Lyrics to Ting & Tang song by Madcon: Husker første gangen jeg tok en linje sammen med Nico nede hos Kojak Neri byen, skjønte ikke dritten.. Det er en stund siden Madcon var best kjent som gutta som backet Paperboys på «Barcelona». 15 år siden, for å være nøyaktig
  3. Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for låten «Møkkamann» lørdag kveld. Men da Plumbo-medlemmene skulle opp på scenen for å motta prisen, vitset vokalist Lars Erik Blokkhus om at da han så de to, burde låten fått navnet «Mokkamann»
  4. Den store overraskelsen for meg i alle fall, var at Plumbo vant Årets hit 2011 med Møkkamann. En låt som faktisk kom i 2010. I sin takketale dreit de, ved Lars Erik Blokkhus, skikkelig på draget og kalte MadCon-gutta Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam for moccaman
  5. Plumbo «Alle damer» - Alle damer er så lette å lure, bare gi dem no' pils så er det bare å pule. 15. januar 2012 kl. 00:0

Bandet fra Sande i Vestfold er særlig kjent for to ting: Gjennombruddslåten «Møkkamann» fra 2010 og en usedvanlig lite vellykket spøk med Madcon på Spelemannsutdelingen i 2012 om at låten heller burde hete «Moccamann». Det fikk Madcon til å uttale at «Plumbo hører hjemme i tette dasser og vasker» Vi er et par som nettopp flyttet inn i par leiligheten og vi liker oss her så langt Vi vil gjerne bli kjent med flere folk! Drikke litt kanskje *kremt Spellemannprisen. In a ceremony held on 14 January 2012, for the annual Spellemannprisen, Møkkamann the prize for best hit of the year.. Controversy. During the thank you-speech though, the band's vocalist Lars Erik Blokhus made a joke to Tshawe Baqwa and Yosef Wolde-Mariam in the Norwegian hip-hop group Madcon; Når jeg ser på deg får plutselig låta nytt navn, Mokkamann (meaning in. Madcon likte naturligvis dårlig å bli kalt «mokkamenn». Slik var det på ingen måte i 2012, da Plumbo vant prisen for årets hit med «Møkkamann». For gledesrus ble fort snudd til sinne da vokalist Lars Erik Blokkhus under sin takketale kastet et blikk på prisutdelerne Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon

Plumbo (band) - Wikipedi

Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for låten Møkkamann lørdag kveld. Men da Plumbo-medlemmene skulle opp på scenen for å motta prisen, vitset vokalist Lars Erik Blokkhus om at da han så de to, burde låten fått navnet Mokkamann Vi lever visst i et land hvor folk behandles svært forskjellige avhengige av hvilken hudfarge man har. Dersom man er mørk i huden og kaller hvite for bleikfiser slik Madcon gjorde for en stund tilbake er det ingen som reagerer, men når kritthvite Plumbo kaller Madcon for mokkamenn blir det skandale og enorme reaksjoner, både fra Madcon, NRK, artister og en hel haug med mennesker som. Mette Hanekamhaug reagerer på Madcon-Tshawes kraftige utspill etter mokkamann-kommentaren under lørdagens Spellemannsshow. Kultur Publisert: 15 januar 2012 14:38 Sist oppdatert: 23 september. Madcon is a Norwegian musical duo formed in 1992 by Yosef Wolde-Mariam and Tshawe Baqwa. To date, they have released six albums. WikiMili. Madcon Last updated February 19, 2020. This article has multiple issues. Please help improve it or discuss these issues on the talk page Han dreit seg ut. Han er lei for det. Tror ikke det var gjennomtenkt at han skulle tråkke på madcon-gutta. Syntes folk tar litt vel av jeg da....

This entry was posted on 17. januar 2012 at 21:31 and is filed under Ukategorisert with tags madcon, møkkamann, plumbo, rasisme, spellemannprisen. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site Rasistrockebandet fra Sande, Plumbo, vant Spellemannprisen for beste låt i 2012, med sangen «Møkkamann». Madcon delte ut prisen og frontmann Lars Erik Blokkhus bestemte seg da for å dra en vits på bekostning av deres mørke hudfarge (som var brun). «Når jeg ser på deg får plutselig låta nytt navn: Mokkamann» At madcon kan kaller sendkveldgutta bleikfiser bli ledd av og glemt ganske fort. møkkamann. Kategori Media. Område Hele landet. Annonse. Underskrift.no er ikke tilknyttet kampanjen, kampanjens eier står ansvarlig for innholdet. Klikk her dersom du finner kampanjen upassende eller støtende

Plumbo takketale på Spellemannsprisen 2011 - YouTube

Worldwide real time youtube view rankings for music video's alltime rankings. Definitive music charts. Unbiased & independent hitparade. Click on top language forthe relevant industries. We got the 72 largest music industries listed for you. This is a unique statistical insight for things that are really happening in our worl Plumbo deltok i Melodi Grand Prix i fjor, og ble for alvor kjent i hele landet etter Spellemannsprisen i 2011. Her mottok de prisen for «årets hit» for sangen «Møkkamann» av det kjente bandet Madcon. I takketalen slo vokalist Lars Erik Blokkus til med spøken om at de heller burde kalt låten Mokkamann

Plumbo vant Spellemann for Årets hit, men ble buet ut av salen av musikknorges elite etter at de spøkte om hudfargen til Madcon. Det var nemlig fjorårets vinnere av Årets hit som delte ut den siste prisen lørdag kveld, og både Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam var på scenen for å overrekke prisen til Plumbo, for låten «Møkkamann» - Låten Møkkamann representerer et veiskille for Plumbo. Fra å være et lokalkjent partyband, ble bandet etter hvert populære over det ganske land, og nådde fram til et større publikum. Cd salget tok av, det samme gjorde konsertene, sier Henning. Bandets opptur fortsatte og i 2012 ble de vinner av den gjeve Spellemans harpa for «Årets.

Plumbo-vokalist og Madcon sammen på scenen - tb

1. «Mokkamann» ser ut til å være et avsluttet kapittel. Vestfold-bandet får tilgivelse av NRK for Spellemann-uttalelsen og får stille i Melodi Grand Prix
  2. Tore Sagen har klart å få liv i Norges posører. Hans store bragd var å lage satire om det som oftest anses å være en mann som pusher 50 og er nokså forutinntatt
  3. De fleste husker sikkert denne episoden som om det var i går. Da rockebandet fra Vestfold kom i skade for å dra en upassende, og ifølge mange, dårlig og rasistisk spøk, om hudfargen til Tshawe og Yosef i Madcon. Det hele skjedde da bandet skulle motta prisen for Årets hit, låta «Møkkamann», fra rapperne. Se det klippet unde
  4. Det alle derimot snakker om dagen etter, er Plumbo vokalist Lars Erik Blokkhus' forsøk på et ordspill på deres hit Møkkamann, rettet mot gutta i Madcon. Det er selvfølgelig rørende å se at det norske folk er raske med å trekke rasismekortet opp fra skjortelomma

Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for låten «Møkkamann». De to artistene fikk ikke med seg hva Blokkhus hadde sagt før etter sending. Rasistiske ytringer kan rammes av redaktøransvaret, og det er all grunn for NRK å ta på alvor det som skjedde Tips og ros: 917 66 127. Nisrin El Morabit; Even Frøyen; Nora Warholm Essahli; Spaltistene De har fått med seg det superpopulære norske bandet Plumbo, som fikk sitt gjennombrudd med hiten Møkkamann, og senere havnet i en stor kontrovers under Spellemannsfesten med Madcon. Sammen med Plumbo har utviklerne til Norgesspill (Betsoft Gaming), utviklet en unik videoautomat kalt Plumboautomaten, som byr på musikk og video integrert i en spennende spillopplevelse Noen ganger rister jeg på hode over media, over folk og fe når det gjelder bruken av hva som er rasisme. En av de gangene var under Spellemannsprisen 2011, der Plumbo i en humoristisk setting var på scenen for å motta prisen for låten Møkkamann av Madcon. Vokalist Lars Erik Blokkhus mente låten hadde fåt

Plumbo driter seg ut på Spellemannsprisen - YouTub

Side 3- Spellemannsprisen Kultur og underholdning. Spellemannsprisen Kultur og underholdnin I dag skal produsenter og ledelsen av Melodi Grand Prix diskutere Plumbo-vokalistens famøse Spellemann-vits om Madcon-guttas hudfarge Etter spøk mange oppfattet som rasistisk. Lars Thorvaldsen lars.thorvaldsen@dagbladet.no 15.01.2012, kl. 12:08 Tips oss 2400 Send tips til Dagbladet.no MMS/SMS: 2400 Tlf: 2400 0000 e-post: 2400@db.no Skriv ditt tips her Mer info om tips annonse Se skattelisteneHvem er på inntektstoppen? Se hva politikerne tjener Postnummer Fødselsår Fylke Velg ditt fylke Akershus Aust-Agder Buskerud. Below you will find lyrics, music video and translation of Møkkamann - Plumbo in various languages. The music video with the song's audio track will automatically start at the bottom right. To improve the translation you can follow this link or press the blue button at the bottom

Hagler med rasisme under «Møkkamann»-video - DagbladetPlumbo-Lars Erik - - Jeg lå nede og ble sparket på - Se og HørPlumbo-salgstall skyter i været etter Spellemann-fadesenSpelle_4134215aInge`s blogg: - Alt sammen bare glapp ut av munnen i gledesrus

Plumbos støttegruppe. 2,2 k liker dette. Gruppen for oss som støtter Plumbo, å synes reaksjonene etter Mokkamenn-fleipen har vært i overkant store. Til tross for at uttalelsen var noe uheldig Dumdum Boys - Møkkamann - Mjøndalen 10-06-16 (4K) Lagt inn av Erik kl. 13:00. Send dette via e-post Blogg dette! Del på Twitter Del på Facebook Del på Pinterest. Ingen kommentarer: Legg inn en kommentar. Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden. Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom Sa ja til Plumbo Skandalen rundt bandet Plumbo er glemt. Lørdag stemte folket Plumbo videre i sang-konkurransen Melodi Grand Prix Grunnen til at Kaizer-gitaristen tømte ølet var Blokkhus' etter hvert svært mye omtalte, malplasserte spøk, som kom da han ble overrakt prisen av artistene i gruppa Madcon, Tshawe Baqwa og Josef Wolde-Mariam. Da utbrøt han i sin «takketale»: - Når jeg står her nå får møkkamann en ny mening: Mokkamann Info: NRK P3 er musikkanalen som gir deg de beste nye låtene, humor, og nyheter. Ansvarlig redaktør er Tone Donald) Kontakt: Direkte til P3 - p3@nrk.no Publikumsavdelingen i Mo i Rana - Tlf: 81565900 E-post: info@nrk.no Besøk: Oslo: Bjørnstjerne Bjørnsons Plass 1, Marienlyst Trondheim: Otto Nielsens veg 2, Tyhol Tshawe Baqwa og Yosef Wolde-Mariam i Madcon delte ut prisen for årets hit til nettopp Plumbo for låten «Møkkamann» lørdag kveld. Men da Plumbo-medlemmene skulle opp på scenen for å motta prisen, vitset vokalist Lars Erik Blokkhus om at da han så de to, burde låten fått navnet «Mokkamann». Les også: NRK skal ha krisemøt

• Heckler & koch p30 pris.
  • Lekia skellefteå.
  • Bytte tastatur på macbook pro.
  • Apelviken camping sverige.
  • Heimdal innbyggertall.
  • Sesongkort sarpsborg 08.
  • Sprukket implantat.
  • Bua evje.
  • Fattighuset julegaver 2017.
  • Schwarze hornisse bilder.
  • Orijen kattemat.
  • Toyota sienna 2017.